divendres, 27 d’abril del 2018

de la sentència "la manada" cap a la revolució de tots els colors

Déu n’hi do les urpes del mal al descobert que estan deixant veure les actuacions i decisions d’alguns tribunals sentenciant afers obviant de totes, totes, el decàleg dels Drets Humans.
L’últim vergonyós i indignant, és l’anomenat cas de “la manada” rebaixant el delicte de violació a un simple afer d’abús sexual. Personalment, en calent i en fred, a cada un dels membres que formen part dels jutges de la causa, un a un els tancaria en la mateixa porteria, els faria fer el paper de la noia de 18 anys, amb els mateixos “abusadors sexuals” rodejant-lo reproduint els fets, (aquí un enllaç) i després, en calent i en fred si s’atreveixen, que ratifiquessin o redactessin de nou la sentencia.
Déu n’hi do, el nivell de moral i empatia dels que tenen les regnes del poder a Espanya, els del poder fàctic i els membres del polític que emanen a les seves ordres, mantenint-se a les poltrones que ocupen sense moure un dit cap al retret consolador o cap a la dignitat de dimitir.
Déu n’hi do l’enyorança dels qui ja no estan amb nosaltres i que com l’Ovidi, ens ajudaven a obrir els ulls cap a la permanent pacífica revolució.

LA REVOLUCIÓ  (Ovidi Montllor)

Si em permeteu l'expressió: 
Visca la revolució! 
Després d'aquestes paraules, 
molta gent s'esverarà. 
D'altra potser no s'esvere, 
d'altra no em coneixerà. 
Si em permeteu l'expressió: 
Visca la revolució!

I qui no hi estigui d'acord 
no li done la raó, 
perquè és tan necessària 
com per la terra la saó. 
Si em permeteu l'expressió: 
Visca la revolució!

Fixeu-vos que no la cante 
a crit sec ni amb passió, 
la pronuncie amb respecte, 
amb tendresa i devoció. 
Si em permeteu l'expressió: 
Visca la revolució!

No us penseu que vol dir guerres, 
ni destroces, ni rancors. 
Vol dir coses estimades: 
llibertat, justícia i raó. 
Si em permeteu l'expressió: 
Visca la revolució!

No és pas aquest crit de pobres 
que amb ella volen ser rics. 
Volem un món al dia i just, 
almenys per als nostres fills. 
Si em permeteu l'expressió: 
Visca la revolució!

Encara que jo i d'altres 
la cridem amb impaciència,  
ella vindrà el dia just, 
quan maduri la consciència. 
Si em permeteu l'expressió: 
Visca la revolució!

Tots volem que vingue a bones,  
sense sang, amb comprensió, 
i si els burgesos no ho volen, 
llavors serà per collons. 
Oh, sí. 
Si em permeteu com si no, 
Visca la revolució! 
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada