En temporada alta el moviment marítim és espectacularment intens, lucratiu i també per a segons qui, atabalador i, en la baixa relaxadament moderat, improductiu i, tanmateix per a segons qui, neguitós però té l'avantatge de permetre't fer un tom a qualsevol hora pels molls de manera pausada contemplant l’ordenada distribució de norais i les enormes rodes de defensa que, en aigües calmades transformen la xifra sense valor dels zeros dels pneumàtics, en una carregada de milionaris vuits en l’espai buit del, a vegades, colós creuer.
dimarts, 1 de març del 2016
del buit als vuits
Un cop acceptada l’esclavitud turística nàutica emergent, els grans creuers han anat transformant la configuració de les zones portuàries adaptant-les per encabir-los sigui rehabilitant espais o creant-ne de nous.
En temporada alta el moviment marítim és espectacularment intens, lucratiu i també per a segons qui, atabalador i, en la baixa relaxadament moderat, improductiu i, tanmateix per a segons qui, neguitós però té l'avantatge de permetre't fer un tom a qualsevol hora pels molls de manera pausada contemplant l’ordenada distribució de norais i les enormes rodes de defensa que, en aigües calmades transformen la xifra sense valor dels zeros dels pneumàtics, en una carregada de milionaris vuits en l’espai buit del, a vegades, colós creuer.
En temporada alta el moviment marítim és espectacularment intens, lucratiu i també per a segons qui, atabalador i, en la baixa relaxadament moderat, improductiu i, tanmateix per a segons qui, neguitós però té l'avantatge de permetre't fer un tom a qualsevol hora pels molls de manera pausada contemplant l’ordenada distribució de norais i les enormes rodes de defensa que, en aigües calmades transformen la xifra sense valor dels zeros dels pneumàtics, en una carregada de milionaris vuits en l’espai buit del, a vegades, colós creuer.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada