dimecres, 4 de juny de 2014

classisme urbà

La sempiternal societat classista ara més que mai, està agafant força protagonisme a les ciutats, per un cantó, avingudes centrals comercials –dir-ne bulevards a molts els agrada més- omplen els baixos o l’edifici complet amb articles de firmes de renom que l’aconsegueixen senzillament perquè acostumen a invertir més doblers en la promoció que en el valor del producte, són les que ofereixen mercaderia de consum als més poderosos en diners i vanitats i, per altra banda, en punts estratègics però no tan “bulevarescos”, apareixen també baixos i d’alts d’edificis oferint el mateix, però de segona mà o d’imitació camuflada, per als d’economia modesta o inexistent que, paradoxalment, també pateixen, patim, de vanitat..., què hi farem!?, al cap i a la fi és el triomf de la societat de consum, car o barat, prescindible o no, que no ens passi pel cap deixar de comprar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada